قوانین و مقررات فروش اینترنتی حسین بابا

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات حسین بابا اقدام کند.
همچنین حسین بابا یک وب‌سایت خرده‌ و عمده فروشی آنلاین است.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط حسین بابا از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با حسین بابا همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در سایت حسین بابا عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط حسین بابا بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

محتوا

حسین بابا نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است حسین بابا تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت بدون خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط حسین بابا دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

  • پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
  • قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینه‌ای به آن اضافه نخواهد شد.
  • با توجه به نوسانات بازار، قیمت‌ها هر لحظه تغییر می‌کنند و پس از تایید سفارش از سوی حسین بابا، به هیچ وجه امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.
  • حسین بابا موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
  • حسین بابا موظف است مشخصات كالا از نظر گارانتی و رنگ را دقیقا مانند آنچه خریدار انتخاب کرده است را برای او ارسال نماید.
  • تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت حسین بابا می‌باشد.
  • مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمه‌ی حمل می‌گردند. حسین بابا نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.
  • خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به حسین بابا اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری حسین بابا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در وب سایت حسین بابا داشته باشد آن را به حسین بابا اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات حسین بابا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.